صاحبان ویژند پردیس های فناوری صنعت محور ایجاد کنند

دبیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت: صاحبان ویژند در کشور تلاش کنند دانشگاه ها را توسعه دهند و در آنها پردیس های فناوری صنعت محور ایجاد نمایند.

پاژ نیوز | امیرحسین اسدی دبیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: این وزارتخانه در تلاش است که ارزش ویژند را در بهای تمام شده تولید هر کالا را لحاظ کند آن هم برای صاحبان ویژندهای برتری که اصالت داشته باشند، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند و فناور باشند و خدمات بهتری ارایه دهند.

امیرحسین اسدی چهارشنبه شب در یازدهمین دوره معرفی و تجلیل از ویژندهای برتر خراسان رضوی در مشهد افزود: صاحبان این ویژندها از تسهیلات بیشتری از سوی وزارتخانه برخوردار خواهند شد.

فناوری عامل کلیدی شکل‌گیری ویژند

وی بیان کرد: سه عامل اصلی که یک ویژند را توسعه می دهد، فناوری، تبلیغات مبتنی بر فناوری و عمل به مسئولیت اجتماعی صاحب ویژند است، در واقع فناوری است که ویژند را ساخته و آن را حفظ می‌کند، اساس توسعه ویژندها در فناوری است و حتی تبلیغات فناور محور ارزش دارد، هر چه تبلیغات فناورانه تر باشد، تاثیر ویژند بر بازار بیشتر است و هر چه صاحبان ویژند بیشتر در ویژندسازی خرج کنند، به موفقیت بیشتری دست می یابند.

دبیر کمیسیون برند (ویژند) در وزارت صنعت معدن و تجارت اظهار کرد: مصوبه هیات وزیران در سال ۱۳۹۴ با عنوان “کمیسیون ملی برند” که برای چند سال مسکوت شده بود، طی ۶ ماهه گذشته دوباره راه اندازی شد، این کمیسیون ساز و کار برای ارزشگذاری ویژند، مراکز ارزشگذاری ویژند، شکایت از ویژند را سامان می بخشد.

PAZH |  جلوه الماس‌های درخشان در مشهد به مناسبت سالروز ورود آزادگان

اسدی با بیان اینکه صاحبان ویژندهای بزرگ دنیا از دانشگاه و مراکز رشد و شتاب دهنده برخوردار هستند، گفت: صاحبان ویژند در کشور تلاش کنند دانشگاه ها را توسعه دهند و در آنها پردیس های فناوری صنعت محور ایجاد نمایند.

 

[widget id='text-14'] [widget id='custom_html-20'] [widget id='dpt_display_post_types-12'] [widget id='text-23'] [widget id='media_gallery-9']